Árokjárás után sérülten likas hűtővel került hozzám.

6598_1.jpg

Szintbehozva, kiegyengetve.

6598_2.jpg

Szintbehozva, kiegyengetve.

Az Alfa bordó nem igazán jött be nekem, így lett Ferrari piros.

6598_3.jpg

Az Alfa bordó nem igazán jött be nekem, így lett Ferrari piros.

Iodsárga lámpasorral, front ültetéssel és RonalA1 felnivel kiegészítve.

10155232_275269135987923_8736796525410276597_n.jpg

Iodsárga lámpasorral, front ültetéssel és RonalA1 felnivel kiegészítve.

00051146.jpg

Kívül-belül újra régi fényében tündökölve rótta a "verseny" kilométereket.

0000013967-8d996de2228a1be3.jpg

2006 Yetro Mátra Túra beszámoló:


A rajt elõtti nappal kezdeném a történetet. Az udvaron pöpec módon kipucolva frissen ültetett futóművel állt a paripám, csurig tankolva.
Izgultam, hogy bírni fogja é a gyürödést, hát kihoztam egy tesztkörre. Jól sikerült, kb. 2 kilométer megtétele után a púpos aszfalton felütöttem a kipufogót. sajna eltört mind a két kipuff leömlõ öntvényem.
Ott álltam a nagy magyar valóságban kipufogótlanúl.
...és most honnan a bánatos faxból kerítek leömlõt péntek délben 82-es GTV-hez?
Boltban kizárt, hogy legyen. Maradnak az Alfás cimbik....telefon.Haver mondja, van neki két garnitúra Tömítés úgyan nincs, de majd pasztával a régi, csak kibírja a hétvégét. Irány a szerelő, mert nekem most erre nem lesz időm, dolgom ezer, csinálja gyorsan gyorsan. Estére kész a vas, nem ciceg a motortér, alig várom a holnapot!

A rajt napja! Tökéletes minden klappol. a fővárosban öröm látni a rengeteg Alfetta GTV-t. Hatot számolok össze, de van aki csak nézelődni jött. Meg is jegyzik: Népautó, persze vihogunk. Közeleg a rajt pillanata, barátunkért külön izgulunk az itinert nézve, mert nem müxik a kilométer órája, így a számláló nélkül kell boldogulnia.
Elrajtolunk, alfás kollégával az első feladat utáni 5 kilométeren négyszer találkozunk szembe, na ez jól kezdődik. Később gyakorlatilag egymást kerülgetve abszolváltuk a távot. Mátrában egy jobbos fordulásnál becsúsztunk a vízlevezető árokba, kövér gázzal vissza az aszfaltra. Semmi gond, jó hangulatban folytatjuk a vetélkedést. A gyertyatekerő erőpróbán Mátra sportkocsi pörgeti magát! Hatalmas apró kavicsos parkoló adta magát, már forogtunk is parkettán a GTV-vel. Barátom mondja még 1X, most veszi videóra, pechjére szélirányba áll. Kíváncsi vagyok a porfelhőtől mi látszik? A hajsza fojtatódik a parádsasvári hegyi felfutó akkor még tükörsima betonján, szinte fejből tudom supermotoval ezerszer megcsináltam oda-vissza. Kár, hogy a végére elfogy teljesen a fék, fölforrt az öreg dot 3, ja és a kilométeróra se mutat semmit, már kezdek elkeseredni mikor pihenő következik. Műszerfal szét-össze, hála istennek üzemel, a pihenő után a fék is visszahűlt. A feladatok fogynak., Hegyi szerpentinen alfás cimborával vívunk, nagy a harc, hátsókerék hajtás vív az első kerekessel.  Kilinccsel előre fűzzük a kanyarokat, de a két jármű közötti táv szinte nem is változik. A végén jót nevettünk a veszett tempón, egyikünk se hagyta magát.

Az első napi célban hideg sör és cimborák várnak. Sírva-röhögve tárgyaljuk a nap eseményeit.
Na ennél a pontnál nagyon bántam, hogy csak 1 napra jöttünk.

Köszönet a rendezõknek a szervezésért, a remek útvonalért! Jövõre, veletek, ugyanitt!

00051145.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdaboglyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr635885547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása