2014.03.30. 12:44
Alfa Romeo Gtv 2.0 helyreállítása
Árokjárás után sérülten likas hűtővel került hozzám.
Szintbehozva, kiegyengetve.
Szintbehozva, kiegyengetve.
Az Alfa bordó nem igazán jött be nekem, így lett Ferrari piros.
Az Alfa bordó nem igazán jött be nekem, így lett Ferrari piros.
Iodsárga lámpasorral, front ültetéssel és RonalA1 felnivel kiegészítve.
Iodsárga lámpasorral, front ültetéssel és RonalA1 felnivel kiegészítve.
Kívül-belül újra régi fényében tündökölve rótta a "verseny" kilométereket.
2006 Yetro Mátra Túra beszámoló:
A rajt elõtti nappal kezdeném a történetet. Az udvaron pöpec módon kipucolva frissen ültetett futóművel állt a paripám, csurig tankolva.
Izgultam, hogy bírni fogja é a gyürödést, hát kihoztam egy tesztkörre. Jól sikerült, kb. 2 kilométer megtétele után a púpos aszfalton felütöttem a kipufogót. sajna eltört mind a két kipuff leömlõ öntvényem.
Ott álltam a nagy magyar valóságban kipufogótlanúl.
...és most honnan a bánatos faxból kerítek leömlõt péntek délben 82-es GTV-hez?
Boltban kizárt, hogy legyen. Maradnak az Alfás cimbik....telefon.Haver mondja, van neki két garnitúra Tömítés úgyan nincs, de majd pasztával a régi, csak kibírja a hétvégét. Irány a szerelő, mert nekem most erre nem lesz időm, dolgom ezer, csinálja gyorsan gyorsan. Estére kész a vas, nem ciceg a motortér, alig várom a holnapot!
A rajt napja! Tökéletes minden klappol. a fővárosban öröm látni a rengeteg Alfetta GTV-t. Hatot számolok össze, de van aki csak nézelődni jött. Meg is jegyzik: Népautó, persze vihogunk. Közeleg a rajt pillanata, barátunkért külön izgulunk az itinert nézve, mert nem müxik a kilométer órája, így a számláló nélkül kell boldogulnia.
Elrajtolunk, alfás kollégával az első feladat utáni 5 kilométeren négyszer találkozunk szembe, na ez jól kezdődik. Később gyakorlatilag egymást kerülgetve abszolváltuk a távot. Mátrában egy jobbos fordulásnál becsúsztunk a vízlevezető árokba, kövér gázzal vissza az aszfaltra. Semmi gond, jó hangulatban folytatjuk a vetélkedést. A gyertyatekerő erőpróbán Mátra sportkocsi pörgeti magát! Hatalmas apró kavicsos parkoló adta magát, már forogtunk is parkettán a GTV-vel. Barátom mondja még 1X, most veszi videóra, pechjére szélirányba áll. Kíváncsi vagyok a porfelhőtől mi látszik? A hajsza fojtatódik a parádsasvári hegyi felfutó akkor még tükörsima betonján, szinte fejből tudom supermotoval ezerszer megcsináltam oda-vissza. Kár, hogy a végére elfogy teljesen a fék, fölforrt az öreg dot 3, ja és a kilométeróra se mutat semmit, már kezdek elkeseredni mikor pihenő következik. Műszerfal szét-össze, hála istennek üzemel, a pihenő után a fék is visszahűlt. A feladatok fogynak., Hegyi szerpentinen alfás cimborával vívunk, nagy a harc, hátsókerék hajtás vív az első kerekessel. Kilinccsel előre fűzzük a kanyarokat, de a két jármű közötti táv szinte nem is változik. A végén jót nevettünk a veszett tempón, egyikünk se hagyta magát.
Az első napi célban hideg sör és cimborák várnak. Sírva-röhögve tárgyaljuk a nap eseményeit.
Na ennél a pontnál nagyon bántam, hogy csak 1 napra jöttünk.
Köszönet a rendezõknek a szervezésért, a remek útvonalért! Jövõre, veletek, ugyanitt!
Szólj hozzá!
Címkék: 2.0 Alfa Romeo GTV
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.