A hozzám hasonló autóbolondok nem érik be eg szimpla utcai autóval. Jürgenwagen, ugyanmár legyen Alfa Romeó, na az már valami. Jó kapcsolatot ápoltam a szerelővel, mert kellett :) Mikor már a sima alfázás nem elégített ki, rájöttem az öregautózás lesz a megoldás. A szokásos "megnézekpáratmindsz@r" körök megfutása után találtam is egy remek Sprintet, bár kicsit Need For Speed hangulatú volt a jármű. 

1970_1.jpg

Jó alap, bár rengeteg hőálló ezüst az utastérben. Az előző tulaj fiatalítani akarta a paripát, ennek érdekében nem riadt el semmitől, nagyfelni, vágott rugó, startrek kormány piros bőrbe bújtatva, kályhaezüst festék az utastérben, műszerfal alatt ledvilágítás, és treplemez a szőnyegre szegecselve. Szóval nagy a bajusz!

1970_33747.jpg

Összevásároltam hozzá rengeteg antik a tartozékot, mindjárt jobban mutatott mint a treplemezesszőnyegtuning. A műanyaglökhárítós változatot gyakorlatilag visszaalakítottam az első szériás Veloce Sprint modellé. 

1970_33746.jpg

Korhű felni, króm lökös, első szériás hűtőrács és lámpasor kint és belül szinte gyári állapot.

1970_33748.jpg

2005_12_17_006.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdaboglyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr825885531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása